Klacht: Betaald maar geen bevestiging van bestelling gekregen

op 07 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb vandaag een besteelling van riverisland betaald met Ideaal naar Adyen. Maar ik heb geen bevestiging van riverisland gekrijgen, en ik zie op mijn riverisland account dat er geen bestelling is geplaatst.

Alles ik een bevestiging van mijn bestelling krijgt. Anders mijn geld terug krijgen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 10:35 geantwoord

Beste Pamela,

Bedankt voor je mail!

Als de betaling via iDeal goed gegaan is, raad ik je aan om contact op te nemen met River Island (https://www.riverisland.nl/how-can-we-help/contact-us), deze kunnen je product opsturen of je geld retourneren.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com