Klacht: betaald maar geen bevestiging ontvangen

op 25 juni 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een bestelling gedaan bij river island en betaald via Ideal, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen en ook kan ik mijn bestelling niet terugzien op mijn account

Ik zou graag een bevestiging willen ontvangen

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

8 maanden geleden - Geachte meneer/mevrouw Kilic, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval River Island. Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2016 om 14:29 geantwoord

Geachte meneer/mevrouw Kilic,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door aasli__
x