Klacht: Betaald , geannuleerd en na drie weken nog steeds geen terugbetaling

op 03 juli 2019 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Had 14 juni aircooler besteld. Deze zou binnen paar dagen geleverd worden. Na een week kreeg ik een mail met het bericht dat ze bij de leverancier uitverkocht waren .de vertraging hield in dat we het bestelde product pad op zijn vroegst op 2 juli zouden krijgen. Daarom bestelling geannuleerd. En aircooler gekocht bij Blokker.
Nu al twee keer gebeld met koopjedeal en afgelopen vrijdag werd mij gezegd dat de opdracht tot terugbetalen nog niet gedaan was. Nu zou dat gelijk gebeuren en binnen 2 werk dagen zou ik het op mijn rekening hebben. Inmiddels is het de derde werkdag, maar nog steeds geen terug betaling!
De medewerkster was onvriendelijk aan de telefoon en ik heb haar op een gegeven moment gezegd dat ik het opvallend vond dat ik een uur moest wachten aan de telefoon ten eerste en ten tweede dat er allmaal redenen werden genoemd waardoor het mis ging , maar dat ik geen enkel excuus hoorde. Haar naam is genoteerd.
Verder heb ik vandaag alweer geprobeerd te bellen , geestelijk voorbereid op een uur wachten, maar tot mijn stomme verbazing is de klanten service gesloten?
Ook op mijn zelfde vraag naar mijn geld via de mail heb ik na 7 dagen nog steeds geen antwoord waarbij de belofte om binnen 2 werkdagen een antwoord te geven op mijn vraag, ook al niet nagekomen is.
Het gaat ook een bedrag van 132,80 geen kleinigheidje en hoe dan ook, dit mag niet gebeuren.

Mijn gedane betaling terug op mijn rekening
Zo snel mogelijk, sinds 14 juni is het bij koopjedeal, sinds 20 juni wacht ik na annulering van deze bestelling op mijn geld.

Uitleg en excuus

Dat zou helpen .

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Andreadoria62