Klacht: Betaald en toch geblokkeerd

op 30 juni 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben sinds 2 juni 2012 klant bij Simpel.
Wegens bovengemiddeld gebruik was een tussentijdse betaling vereist. Hierover zou ik een mail ontvangen. Deze stond niet in mijn inbox, maar in mijn spambox, bleek later. Op zondagochtend ben ik vervolgens geblokkeerd. De klantenservice is dan gesloten. Op maandag 25 juni heb ik betaald, op dinsdag 26 juni ontving ik een mail dat de betaling is ontvangen en dat de blokkade is verwijderd. Tot op heden kan ik niet bellen. Na contact gehad te hebben met simpel wordt het bij de technische dienst neer gelegd en dit kan enige tijd duren.
Ik kan inmiddels 10 dagen na betaling niet bellen.

Gewenste Oplossing:

Ontbinding van het contract met behoud van mijn nummer!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Wieses