Klacht: Betaald en toch geblokkeerd

op 30 juni 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben sinds 2 juni 2012 klant bij Simpel.
Wegens bovengemiddeld gebruik was een tussentijdse betaling vereist. Hierover zou ik een mail ontvangen. Deze stond niet in mijn inbox, maar in mijn spambox, bleek later. Op zondagochtend ben ik vervolgens geblokkeerd. De klantenservice is dan gesloten. Op maandag 25 juni heb ik betaald, op dinsdag 26 juni ontving ik een mail dat de betaling is ontvangen en dat de blokkade is verwijderd. Tot op heden kan ik niet bellen. Na contact gehad te hebben met simpel wordt het bij de technische dienst neer gelegd en dit kan enige tijd duren.
Ik kan inmiddels 10 dagen na betaling niet bellen.

Ontbinding van het contract met behoud van mijn nummer!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:22 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Wieses