Klacht: betaald en niets ontvangen

op 13 juni 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 14 juni 2016 om 11:21 geantwoord

Beste Maurice,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Wij hebben op 20 mei jl. een bedrag van EUR 31.98 naar uw rekening overgemaakt nadat u dit naar ons had overgemaakt. Wij hebben dit gedaan omdat ons systeem het bedrag niet herkend heeft. U zou dit bedrag enkele werkdagen na 20 mei teruggestort moeten hebben gekregen. U kunt contact opnemen met het bedrijf waar u de stofzuiger wilde kopen om een nieuwe betaalafspraak te maken.

Zie voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen, of kunt u naar onze website: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com