Klacht: Traangootjes

op 16 december 2018 over Betaalbaar Mooier in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb een jaar geleden mijn traangootjes laten doen, in eerste instantie was ik heel erg tevreden en zag het er mooi uit. Nu sinds een paar maanden kan je de filler steeds duidelijker zien zitten aan 1 kant, lijkt wel een soort van ophoping. Hierdoor heb ik ook een soort van rare deuk in mijn wang waardoor het lijkt alsof ik nog een veel ergere wal heb dan dat ik in eerste instantie had voordat ik mijn traangootjes liet behandelen. Ik heb zelf gebeld en gemaild met betaalbaar mooier. Aan de telefoon werd een beetje arrogant gedaan en vonden ze het maar apart dat ik na een jaar pas contact opnam. De klacht begon ook nog maar een paar maanden geleden en lijkt ook steeds erger te worden met de tijd. De filler vervaagd ook maar niet. Via de mail werd gezegd dat alles er prima uit zag. Ik ben het daar niet mee eens en voel me zelf steeds ongelukkiger worden als ik in de spiegel kijk.

Ik ben tevreden wanneer er in het echt naar gekeken wordt en er iets aan die gekke deuk gedaan wordt in mn wang. Ik was altijd een erg tevreden klant maar de manier waarop er met klachten omgegaan wordt heeft mijn mening doen veranderen, voel me totaal niet serieus genomen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Betaalbaar Mooier over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Betaalbaar Mooier in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Betaalbaar Mooier een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Betaalbaar Mooier

7 maanden geleden - Beste Kim, De assistentes vragen waarom iemand pas na een jaar contact opneemt omdat we helaas vaak mee maken dat klanten zich ondertussen elders laten behandelen en dan een correctie gratis bij ons willen. Als dat arrogant bij je is over gekomen dan onze excuses hiervoor, dat is uiteraard niet de bedoeling! We kunnen aan de foto's zien dat dat bij jou niet het geval is. Wat we ook zien is dat de filler nu begint te verdwijnen en dan beginnen helaas ook de vouwtjes en deukjes terug te komen, dat is een natuurlijk proces. Dus dat dat met de tijd erger wordt hoort daar ook bij. De assistente gaf in de mail aan dat het er prima uit zag omdat er nog steeds een hele mooie verbetering is tov voor de behandeling. Maar je hebt gelijk dat ze wel had moeten uitleggen dat dit bij het natuurlijke proces van filler afbraak hoort. Je bent een jaar gewend geweest dat het heel mooi was, maar dat blijft helaas niet altijd omdat het fillers zijn die afgebroken worden door je lichaam. Je mag het gerust aan 1 van de artsen komen laten zien, dat is geen probleem. Ik hoop dan wel dat je, als we een afspraak inplannen, ook verschijnt en niet zoals in augustus een afspraak maakt en zonder annuleren niet verschijnt. Dat is, buiten dat het uiteraard niet netjes is, een duur grapje voor ons want wij moeten uiteraard de arts wel betalen. Als je wilt dat er een arts naar kijkt dan kun je een email sturen naar info@betaalbaarmooier.nl tav Monique

Betaalbaar Mooier

Heeft op 17 december 2018 om 10:32 geantwoord

Mevrouw is uitgelegd hoe e.e.a. in elkaar zit. Het hoort bij het afbraak proces van de filler. Als de vraag van de assistente het arrogant is over gekomen, daarvoor onze excuses want dat is uiteraard nooit de bedoeling. En als ze wil mag ze het aan 1 van de artsen komen laten zien zodat het ook live nog een keer beoordeeld wordt.

Heeft op 17 december 2018 om 10:43 geantwoord

Ik heb de avond dat ik \"niet kwam opdagen\" letterlijk wel 5 keer gebeld om uit te leggen wat op dat moment de situatie was. De eerste keer bellen ging hij normaal over en daarna werd ik telkens weg gedrukt. Mij zien jullie niet meer, slechte service.

Bericht van Betaalbaar Mooier

7 maanden geleden - Beste Kim,Wij drukken uiteraard geen enkel telefoontje weg, dat zou niet slim zijn toch? Er kan ''een situatie'' ontstaan voor klanten, maar het is niet redelijk dat wij daar de financiële consequenties van moeten dragen. Ondanks dat zijn wij daar een eerste keer soepel in en rekenen niet de wettelijk toegestane boete. Jammer dat je het ervaart als slechte service, ook omdat we je ondanks dat, toch nog een consult bij de arts hebben aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door Traangoot klacht