Klacht: Traangoot behandeling

op 24 augustus 2018 over Betaalbaar Mooier in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb mijn traangoot laten opspuiten en de eerste behandeling zag ik geen resultaat ik had nog steeds diepe kuiltjes onder me ogen. Vervolgens op de controle afspraak gaf ik aan dat ik niet te vreden was. Zij hebben daarna weer fillers gedaan en nu is mijn rechter oog verpest het is heel dik en ik heb een diepe rimpel naar mijn wang toe lopen wat niet weg gaat. Me hele gezicht is verpest me ogen zijn niet meer symetrisch. Zij hebben mij zo naar huis gestuurd.

Ik wil mijn geld terug €199,99 voor de behandeling zodat ik bij een ander kliniek een correctie kan laten doen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Betaalbaar Mooier over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Betaalbaar Mooier in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Betaalbaar Mooier een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Betaalbaar Mooier

Heeft op 22 november 2018 om 17:57 geantwoord

Mevrouw Colak had haar klacht ook bij ons gemeld. Zij is inmiddels zowel door haar eigen arts als door een van de andere artsen gezien en behandeld. Er was een controle afspraak gemaakt voor haar voor na 2 weken om een en ander nogmaals te evalueren. Deze afspraak heeft mevrouw afgezegd.

Bericht van Betaalbaar Mooier

5 maanden geleden - Mevrouw is nog steeds klant bij ons