Klacht: Traangoot behandeling

op 08 oktober 2018 over Betaalbaar Mooier in de categorie Beauty & Wellness

Erg ontevreden erover, weet niet watvoor producten ze gebruiken. Maar het is veel erger dan voorheen. Het is erg assymetrisch. Op mijn snapchat zie je voorheen foto’s zag er allemaal normaal en gezond uit alleen wat donkere kringen en een diepe oogkas, maar niet zo erg dat ik oud en ongezond eruit zie. Terwijl ik juist verbetering wilde??

Vergoeding rond de 240euro betaald ervoor! Dan nog ben ik niet tevreden, want heb lang zo moeten rondlopen. Terwijl ik mijn bedrijf diende te vertegenwoordigen! Ben een paar dagen ook niet naar werk geweest. Wil voor een correctie naar een andere arts. De bon breng ik naar jullie die moeten jullie dan vertegenwoordigen. Anders ben ik geneigd een zaak te starten. De tweede arts was meer geruststellend. Ging ervanuit dat het allemaal goed zou komen. Maar weer twee weken verder en nog steeds om te huilen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Betaalbaar Mooier over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Betaalbaar Mooier in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Betaalbaar Mooier een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Betaalbaar Mooier

Heeft op 21 november 2018 om 17:46 geantwoord

Beste Rta,

Helaas hadden wij van klacht.nl geen mail gekregen. Je bent inmiddels bij 1 van de andere artsen geweest welke je klacht niet kon objectiveren. Je had zelf echter de overtuiging dat je iets zag wat je weg wilde hebben. De arts heeft dan op jouw verzoek, je ook zelf laten af tekenen, gedaan en je aan gegeven dat je na 2 weken kon terug komen mocht je niet tevreden zijn. Je bent niet meer geweest. Mag ik er van uit gaan dat het dus is opgelost? Met vriendelijke groet, Monique Vonken, Betaalbaar mooier

Alle klachten die gemeld zijn door Rta