Mijn Klacht:
Ik heb bij BM een midface behandeling laten doen, waardoor ik al herl snel meer verdikking kreeg dan ervoor.
Teruggeweest en er is filler bijgespoten, de arts zei namelijk dat er waarschijnlijk te weinig filler was gebruikt.
De verdikking werd daarna nog erger, ben im totaal 3x geweest.
Nou flink wat mail over en weer, bieden ze alleen de oplossing om weer langs te komen. Ik wil geen extra fillers meer. Was hier diep ongelukkig door.
Ik heb een second opinion laten doen bij FL, tot mijn verbazing zag ze gelijk dat er teveel filler in zat en ze alleen wat voor me kon doen om de filler oo te lossen.
Mijn rokerslijntjes heb ik ook bij BM laten doen, had daar ook het idee van dat mijn bovenlip dikker was gebleven, dacht dat dat zo hoorde. Maar de arts zei me dat daar ook teveel filler in zat en heeft het daar ook opgelost.
Ben dus terug bij af.
Wat ik dus heel vervelend vindt van BM, mailen, foto,s sturen, mailen etc.. maar leggen altijd de schuld bij de klant neer. Je hebt extra filler gehad, zonder extra betaling. Elk lichaam is anders. Je foto,s lijken verschillende personen.
Ze erkennen totaal geen fouten, wat heel vervelend is, overal worden fouten gemaakt.
Ze adviseren om je klacht neer re leggen bij DOKh, maar iedereen weet dat alle artsen daar opgeleid worden, dus dat je als klant altijd ongelijk krijgt, lees alle klachten daar maar eens door, tot de rechtbank aan toe.En niemand die zijn volledige gelijk krijgt.
Dat ze dit adviseren voor een bedrag van €245 dan heb ik t niet eens over de rokerslijntjes, is te gek voor woorden.
Gewenste Oplossing:
Mijn geld terug, heb een second opinion gehad en de fillers op laten lossen, wat mij €250 heeft gekost. Daarnaast ben ik terug bij afcen zou ik weer een behandeling moeten hebben. Wat dan uiteindelijk totaal ong €800 gaat kosten! Dus duidelijke klacht toch? Fillers oplossen had BM ook kunnen doen ipv bijspuiten, zou ze sieren als ze het juist oplossen!
