Klacht: Plaatsen pdo draden neuslippenplooi.

op 22 november 2018 over Betaalbaar Mooier in de categorie Beauty & Wellness

2 dagen geleden ben ik bij deze kliniek voor een behandeling van de neuslippenooi en marionetlijnen met behulp van pdo draden lift geweest. Na uitleg van de arts zou het in 2 delen moeten met de zware(lange) Barb pdo draden. Omdat die zware draden prijzig zijn hebben we besloten alleen de neuslippenooi nu aan te pakken met 4 draden en indien gewenst binnen twee maar beter nog binnen 1 week n later de derde draden te plaatsen. De marionetlijnen zouden later in het jaar aangepakt worden.
Dit is mijn probleem: De arts heeft mij niet precies laten zien waar hij ze zou plaatsen. Als er een markering was gezet, had ik een kans gehad om aan te geven dat ik het daar niet mee eens had geweest.
De neuslippenplooi loopt tot aan de lippen en niet de neusvleugels en onder mijn oog. Naar mijn mening is dit zo kort dat het de lengte van de basis draad met haakjes had kunnen zijn. Het gaat ook niet om de derde draad maar de plaats en richting van prikken. Er is 5 cm van de barb draad gebruikt. Van onder het oog naar mijn neusvleugels. Dat was niet van tevoren afgesproken. Als de richting gemarkeerd had geweest, had ik dat aan kunnen geven. Maar dat is niet gebeurd.. En als op de huidige behandelde plek 3 draden waren geplaatst, was het nog niet de juiste richting geweest. Ik wil een second opinion. Daar heb ik recht op heeft de arts gezegd. Helaas krijg ik geen second opinion en geen oplossing.

Graag zou ik alsnog 4 barb draden geplaats hebben op de juiste gemarkeerde plek waar ik het mee eens ben.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Betaalbaar Mooier over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Betaalbaar Mooier in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Betaalbaar Mooier een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Betaalbaar Mooier

Heeft op 05 december 2018 om 09:53 geantwoord

Beste mevrouw, de arts heeft u telefonisch uitgelegd waarom de draden bij u op deze manier geplaatst moesten worden. U was met hem overeen gekomen dat u een verbetering wilde van de neuslippenplooi, u hebt zelf aan gegeven zelfs tevreden te zijn met het resultaat. Omdat u de volgende dag een youtube filmpje zag wilt u de draden op een andere plek geplaatst krijgen. Ondanks dat de arts u heeft uitgelegd dat met uw anatomie er asymmetrie zou ontstaan. Daarvan gaf u aan dan liever asymmetrie te hebben. We hebben u inmiddels de gegevens verzonden van de klachten commissie waarbij wij zijn aangesloten, zodat zij een onafhankelijk oordeel kunnen vormen.

Reactie van de melder van de klacht Nina8

7 maanden geleden - En ik ben absoluut niet tevreden met het resultaat zoals wordt beweerd..

Bericht van Betaalbaar Mooier

7 maanden geleden - Beste mevrouw, wij nemen uw klacht zeer serieus, maar de arts is opgeleid voor het plaatsen van draden en dat zijn u en ik niet. Toch wilt u, achteraf aan de hand van een youtube filmpje, bepalen waar de draden geplaatst moeten worden, daarin kunnen wij u helaas niet tegemoet komen omdat de arts aangeeft dat uw anatomie daar niet geschikt voor is. U had aan gegeven wel tevreden te zijn over het resultaat, nu geeft u aan daar niet tevreden over te zijn. Buiten dat het resultaat met draden pas optimaal is na 3 maanden, mag u daarvoor een foto sturen zodat de arts daar naar kan kijken hoe het met het resultaat staat. U geeft verder aan dat volgens u bij deze methode de basis draadjes met haakjes hadden volstaan. De basis draadjes die u bedoelt en goedkoper zijn, hebben echter helemaal geen haakjes en zijn niet geschikt geweest voor u, anders had de arts u echt deze wel geadviseerd hoor. Een second opinion binnen ons bedrijf hebben we inderdaad niet gedaan omdat u vanaf de volgende dag ons bent gaan emailen met beschuldigingen, meerdere mails per dag waarin ook berichtgeving erg wisselend is (zo ook beschrijft u de ene keer dat uw partner erbij was en een andere keer dat een kennis erbij was) of erg beschuldigend, wat wij ook proberen uit te leggen, u neemt van ons niets aan helaas. Hoe graag we u ook willen helpen, dan heeft een second opinion geen zin bij hetzelfde bedrijf. Wij hebben u daarom geadviseerd de klachten commissie waarbij we zijn aangesloten DOKH in te schakelen. Dan beoordeelt een onafhankelijk adviseur uw klacht, daar hebt u meer aan dan dat een arts binnen ons bedrijf dat doet. U hebt aangegeven dat zou u de klachten commissie zou inschakelen, maar vandaag blijkt dat u dat nog niet hebt gedaan. Het zou zowel voor u als voor ons, in deze situatie het eerlijkste zijn dat een onafhankelijk iemand ernaar kijkt toch.

Bericht van Betaalbaar Mooier

6 maanden geleden - Beste mevrouw, veelvuldige mailwisseling en melding van uw klacht hierboven bevestigt dat u eerst 4 nieuwe draden wilde en vandaag geeft u in mail aan 2 nieuwe draden omdat u vindt dat de draden elders geplaatst hadden moeten worden. De arts heeft de draden daar geplaatst waar ze geplaatst behoren te worden, dus helaas kunnen wij niet aan uw wens tegemoet komen. Wij hadden u wel aangeboden na 3 maanden het resultaat te beoordelen maar dat is voor u niet voldoende gebleken. U persisteert dat u de draden elders geplaatst wilt zien en daar staat de arts niet achter. Wij hebben u zowel op de klachtencommissie als de verzekering gewezen. Als u vindt dat wij u verkeerd hebben behandeld dan kunt u ons uiteraard aansprakelijk stellen.

Reactie van de melder van de klacht Nina8

6 maanden geleden - Omdat ik op deze site mijn beklach heb gedaan, heb ik vanmorgen een mail gekregen dat het aanbod; na 3 maanden weer te beoordelen is ingetrokken. Er zijn pas 6 weken voorbij.. De onprofessionele aanpak van mijn klacht bij betaalbaar mooier en de onterechte beschuldigingen naar mij toe, heeft mij erg teleurgesteld. Ik geef absoluut niet op..

Reactie van de melder van de klacht Nina8

6 maanden geleden - Helaas is de directrice van Betaalbaar mooier ook zo onprofessioneel om mij op deze site bij mijn naam te noemen..

Bericht van Betaalbaar Mooier

6 maanden geleden - Beste mevrouw, u schrijft dat we ons aanbod om na 3 maanden het resultaat te beoordelen hebben ingetrokken omdat u uw beklag hebt gedaan op deze site. Dat is onjuist. Wij hebben het aanbod ingetrokken omdat u ons continu emails blijft sturen en daarin vol houdt dat u gratis draden wilt omdat u vindt, dat naar aanleiding van een youtube filmpje wat u hebt gezien, de draden op een andere plek geplaatst hadden moeten worden. Wij hebben e.e.a. al veelvuldig uitgelegd, u staat er niet voor open. U vindt dat u het beter weet dan de arts, dat kan. Maar daarom is het beter dat een onafhankelijke commissie dit beoordeelt

Reactie van de melder van de klacht Nina8

6 maanden geleden - Helaas weer ongegronde beschuldigingen...

Reactie van de melder van de klacht Nina8

6 maanden geleden - Ik heb de klacht over 'Betaalbaar mooier' losgelaten door omstandigheden. De mentaliteit van de directeur is mij ontzettend tegen gevallen. Er wordt absoluut niet geluisterd naar de klant. Zij hebben blijkbaar nooit schuld. Zelfs identiteit schade van een klant schuwt de directeur niet.. Ik hoop dat deze acties hen anders zal doen praktiseren om verdere teleurstelling te voorkomen.

Heeft op 22 januari 2019 om 21:50 geantwoord

Geen oplossing