Klacht: lrGeen empathie en meedenken

Mw. Hurkmans op 29 augustus 2020 over Betaalbaar Mooier in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11/2 week geleden botox laten zetten bij betaalbaar mooier. Gekozen voor betaalbaar mooier omdat dit dichter bij is. Sinds een paar dagen op de plek waar geïnjecteerd is, flinke hoofdpijn dat ik er bijna van moet overgeven. Huid is strakker. Eerder fronsrimpel laten behandelen bij Faceland geen klachten gehad. Contact gezocht bij betaalbaar mooier. Reactie: Dat kan een bijwerking zijn. Hoelang dit kan duren kunnen ze niet zeggen kan 2 weken duren maar ook 3 maanden als de botox uitgewerkt is. Weinig empathie en ik mag het verder uitzoeken. Geen advies. Ik heb gezegd dat ik hierover na moet denken. Na de 4de dag paracetamol te moeten nemen plaats ik deze review. Ik vind de klantvriendelijkheid ver te zoeken. Ik ga niet meer naar betaalbaar mooier.

Gewenste Oplossing:

Als ze meer empatisch zijn en meedenken in een oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Betaalbaar Mooier over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Betaalbaar Mooier in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Betaalbaar Mooier een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Betaalbaar Mooier

Heeft op 31 augustus 2020 om 17:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hurkmans, wat vervelend te lezen dat u hoofdpijn hebt gekregen. De assistente die u hebt gesproken wist niet dat wanneer men hoofdpijn krijgt na botox dat deze na 2 weken weg moet zijn. Daarvoor onze excuses. Het komt heel weinig voor dat men hoofdpijn krijgt, meestal gaat juist de hoofdpijn weg door botox. Mocht u onverhoopt na 2 weken nog hoofdpijn hebben dan is het verstandig om naar de huisarts te gaan om te laten checken dat het niet door iets anders komt. Hopelijk is de hoofdpijn echter snel weg!

Mw. Hurkmans

Heeft op 31 augustus 2020 om 18:21 geantwoord

Geen serieuze oplossing

Bericht van Betaalbaar Mooier

3 jaren geleden - Beste mevrouw Hurkmans, u geeft aan dat dit geen serieuze oplossing is. Wat zou u willen? Uiteraard mag u altijd terugkomen bij de arts, dat is u uitgelegd en staat op het kaartje wat u hebt mee gekregen en in de mail die u is toegestuurd, is dat wat u zou willen? Houd u aub ook de hoofdpijn goed in de gaten, want als deze zo heftig is, dan is er een zeer reële kans dat deze door iets anders komt. We horen graag wat u zou willen? U mag dat ook naar ons mailen via [email protected] mocht u dat liever doen

Bericht van Betaalbaar Mooier

3 jaren geleden - Beste mevrouw Hurkmans, u geeft aan dat dit geen serieuze oplossing is. Wat zou u willen? Uiteraard mag u altijd terugkomen bij de arts, dat is u uitgelegd en staat op het kaartje wat u hebt mee gekregen en in de mail die u is toegestuurd, is dat wat u zou willen? Houd u aub ook de hoofdpijn goed in de gaten, want als deze zo heftig is, dan is er een zeer reële kans dat deze door iets anders komt. We horen graag wat u zou willen? U mag dat ook naar ons mailen via [email protected] mocht u dat liever doen Beste mevrouw Hurkmans, u geeft aan dat dit geen serieuze oplossing is. Wat zou u willen? Uiteraard mag u altijd terugkomen bij de arts, dat is u uitgelegd en staat op het kaartje wat u hebt mee gekregen en in de mail die u is toegestuurd, is dat wat u zou willen? Houd u aub ook de hoofdpijn goed in de gaten, want als deze zo heftig is, dan is er een zeer reële kans dat deze door iets anders komt. We horen graag wat u zou willen? U mag dat ook naar ons mailen via [email protected] mocht u dat liever doen

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Hurkmans