Klacht: Botox verkeerd ingespoten

op 26 november 2018 over Betaalbaar Mooier in de categorie Beauty & Wellness

Op 2 november 3 regio’s botox laten zetten (Voorhoofd, frons en kraaienpootjes) kreeg na een paar dagen hangende oogleden en naar beneden zakkende wenkbrauwen. Op 16 november teruggegaan, arts heeft toen aan de zijkanten van mijn ogen aan iedere kant nog 2 prikjes botox gegeven. Hiermee zou het goed moeten komen. Het is nu nog erger geworden. Mijn wenkbrauwen zijn naar beneden gezakt, heb ook hangende oogleden. Het doet pijn en het is heel vermoeiend. Heb ook heel veel moeite met mezelf op te maken. Als ik mascara op wil doen moet ik mijn wenkbrauwen en oogleden met mijn vingers omhoog doen anders gaat het niet. Ook oogpotlood op doen gaat bijna niet. ben absoluut niet tevreden, heb dit ook aangegeven bij betaalbaar mooier. Zij geven aan dat het aan mijn huid en wenkbrauwen zelf ligt. Zij geven aan dat de botox goed is in gespoten. Heb al meerdere keren botox gehad bij een andere kliniek, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik ben tevreden wanneer mijn wenkbrauwen weer in de normale stand staan en ik geen afhangende oogleden meer hebt en geen drukkend gevoel meer heb op mijn wenkbrauwen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Betaalbaar Mooier over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Betaalbaar Mooier in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Betaalbaar Mooier een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Betaalbaar Mooier

Heeft op 05 december 2018 om 09:56 geantwoord

Beste mevrouw Diepstraten, u geeft aan dat de wenkbrauwen zijn gezakt en dat dat door verkeerd spuiten zou komen. We hebben de voor en na foto's naast elkaar gelegd en de wenkbrauwen zijn niet gezakt evenals de oogleden niet zijn gaan hangen.Wel kunt u een zwaar gevoel van het voorhoofd ervaren, daarom heeft de arts u gratis een wenkbrauwlift gespoten.

Heeft op 05 december 2018 om 22:06 geantwoord

U kunt het hierboven wel allemaal mooi vertellen maar mijn wenkbrauwen en oogleden zijn wel degelijk gaan zakken nadat er bij mij botox is ingespoten. De gratis wenkbrauwlift heeft totaal niets geholpen het is zelf erger geworden. Ik ben totaal niet tevreden met het gehele resultaat.

Alle klachten die gemeld zijn door Lifestyle63