Klacht: Botox behandeling binnen ander halve maand uitgewerkt

op 19 december 2018 over Betaalbaar Mooier in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb op 17 oktober een frons en een kraaienpootjes behandeling gehad met Botox (drie zones ter waarde van € 247,00) In het begin was alles prima. Na vier weken merkte ik dat de Botox uitgewerkt raakt en na zes weken was het volledig uitgewerkt. Het is voor mij niet de eerste keer dat ik een Botox behandeling ergens anders heb gehad, en gemiddeld duurde dit zes a acht maanden voordat ik een nieuwe behandeling nodig had. Ik ben van mening dat de kwaliteit van de Botox die ze gebruikt hebben en gebruiken niet goed genoeg is, terwijl zij dat wel pretenderen.

Het vertrouwen is weg en ik wil mijn geld terug.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Betaalbaar Mooier over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Betaalbaar Mooier in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Betaalbaar Mooier een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Betaalbaar Mooier

Heeft op 21 december 2018 om 14:14 geantwoord

Beste Mina, dank voor je bericht. Mag ik vragen waarom je geen contact met ons hebt opgenomen? Dan kunnen we er in ieder geval naar kijken. Botox 6 tot 8 maanden is niet wat het gemiddeld duurt, dat is 3 tot 4 maanden. Maar dat wil niet zeggen dat dat niet een keer langer of korter kan zijn. Als je een foto wilt sturen naar info@betaalbaarmooier.nl kunnen we kijken wat er speelt of je mag contact opnemen om een controle afspraak in te plannen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bloem 125