Klacht: Betaal tien dagen all in en krijg er maar acht

op 27 september 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Hallo ik heb bij jullie vakantie geboekt voor tien dagen all in marmaris banu hotel nu is de vlucht veranderd kan gebeuren maar ik kom zaterdag avond om 9 uur in de avond aan waar we de restjes mogen opeten want hier is het restaurant om 9 gesloten dat is al 1 dag waarbij we het eten mis lopen nu vertrekken we hier op 1 okt en moeten we hier om 12 uur uit checken en vervalt onze recht op eten en drinken terwijl de lunch begint om half 1 weer een dag zonder eten en moeten we hier heel de dag blijven zonder etn en drinken dat is dag 2 zonder eten en drinken terwijl ik wel betaal voor tien dagen all in !! Hoe gaan jullie dit oplossen … Want dit is echt niet normaal ik wil van jullie een passende oplossing en graag reactie terug
Michael van laarhoven

Ik ben tevreden dat ik de zondag hier op jullie kosten kan verblijven of dat ik twee dagen verblijf terug geboekt krijg heb voor tien dagen 1100 betaald dat is per dag 110 euro maal twee is 220 euro terug geboekt op me rekening

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Padrino