Klacht: Bestuurder houdt van snijden

op 07 april 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We reden net weg uit Bunschoten, worden we gesneden door een busje van DPD, kan per ongeluk gebeuren dachten we. Stukje verder haalt hetzelfde busje weer een rare inhaalmanoeuvre uit. Auto toch in hele krappe ruimte proberen te drukken. Sorry hoor, dat gedrag is voor op de racebaan niet voor op de weg.

Gewenste Oplossing:

Spreek deze persoon erop aan. Hij zet andere chauffeurs in een kwaad daglicht. Haast is geen reden voor snijwerk! DPD krijgt er voor ons een slechte naam door.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Janneke,

Ik zie dat je melding van geruime tijd geleden is. Excuses dat ik nu pas reageer. Ik hoop dat je geen voorval meer hebt gehad met een chauffeur, anders hoor ik het graag. Mocht ik je nog ergens meer kunnen helpen dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Voor nu een fijne dag.
Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door Jazo