Klacht: Bestolen door personeel

op 31 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Sedert de Corona is er een personeelslid dat de karretje na het winkelen van U afneemt en ontsmet en dan terug zet. Je mag trouwens de winkel niet meer in zonder kar voor de social distance. Het is al twee keer in de Albert Heijn van Borsbeek voorgevallen dat men mijn kar afnam en weigerde om het geld dat er nog in zat terug te geven. Toen ik wou wachten tot de kar was ontsmet en terug werd vastgeklikt, zodat het geld eruit kon genomen worden; werd ik gewoonweg buitengeduwd, omdat ik belette dat andere wachtende klanten in de winkel zouden kunnen komen door de beperkte aantallen klanten per m². Ik ben alzo 2 keer 2 € kwijtgespeeld door deze nieuwe vorm van diefstal, die natuurlijk voor dat personeelslid een fenomenaal extra bonus per dag oplevert. Een paar duizend klanten per dag, die je elke dag tussen de 0,5€ en 2€ afhandig maakt en dan in je eigen zak steekt, wie zou dit jobke niet willen doen. En als dan bovendien de Belgische website van Albert Heijn buiten dienst is, tja dan richt ik mij rechtstreeks tot de hoofdzetel in Nederland.

Deze diefstal moet stoppen. Zorg dat de winkelkarren enkel met een waardeloze plastieken penning kunnen gelockt worden, zodat niemand nog moeite zal doen om uw geld uit die winkelkar te willen halen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sospresident