Klacht: Bestelservice werkt slecht

op 14 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs ontving ik een kortingsbon van € 10,00 bij bestelling van min. € 50,00. Deze bestelling heb ik met enige moeite geplaatst. Bij afhaling bleek dat een groot gedeelte van de bestelling “er niet was” waardoor deze net onder de € 50,00 kwam, dus kreeg ik geen korting. Je wordt niet geïnformeerd over het niet aanwezig zijn van artikelen en er wordt ook niet de mogelijkheid geboden tot het aanvullen van je bestelling. Heb dit gemaild naar de klantenservice, maar krijg een ontzettend slecht antwoord terug. Het voelt als oplichting. Ik raad iedereen af om nog een bestelling te plaatsen bij Jumbo met evt. korting.

Gewenste Oplossing:

Alsnog de € 10,00 korting en excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carola06