Klacht: bestelling zonder bericht meerde keren vertraagd

op 05 september 2018 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een aantal boeken besteld en er werd vermeld dat mijn bestelling op 3 september zou binnenkomen. De bestelling is nog steeds in verwerking en de verwachte datum is veranderd naar 5 september. Ookal zijn de boeken nog niet verstuurd. De klantenservice is zeer slecht bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

De correcte boeken op de juiste dag geleverd krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 12 september 2018 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

We vinden het erg vervelend dat je niet op de aangeven dag je bestelling hebt ontvangen. Vanwege drukte in ons magazijn en bij de klantenservice hebben we niet aan deze verwachting voldaan. Dat spijt ons.

Als het goed is, heb je je pakket ontvangen op vrijdag 7 september.
Nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,
Studystore

Alle klachten die gemeld zijn door SGeleen