Klacht: Bestelling zoek

op 04 mei 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is inmiddels mijn derde klacht betreffende hetzelfde onderwerp. Ik heb op 16-02-2016 een bestelling geplaatst die ik inmiddels nog steeds niet heb ontvangen het ordernummer van deze bestelling is 1602160516975574. Ik heb ook al meerder malen gevraagd om mij geen emails meer te sturen van aanbieden tot op heden ontvang ik nog steeds wekelijks emails. Ik ben niet van om dit op te geven en ben bereidt het hoger te spelen dus ik verwacht zsm een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de bestelling heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 juni 2016 om 21:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anouk de Kok,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Uw bestelling kon niet worden bezorgd vanwege het ontbreken van uw huisnummer in de adresgegevens. Wij zullen daarom een terugbetaling verzorgen.

De terugbetaling zal 49.06 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door nouki2014