Klacht: Bestelling zoek

op 11 april 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb in Maart dezelfde klacht gedaan aangaande bovenstaand bedrijf. Mijn bestelling gedaan en betaald begin Maart is nog steeds niet gearriveerd. Ook heb ik al meerdere malen aangegeven geen emails meer te willen ontvangen dus deze graag per direct stoppen. De oplossing die ik eind Maart kreeg van Light in de box was: Uw bestelling zal voor 1 April geleverd worden en wij zullen alle emails stop zetten. Ik heb nog steeds geen bestelling ontvangen en de emails zijn ook nog steeds niet gestopt. Ik heb nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt en ik eis dat er een oplossing komt.

Ik ben tevreden als ik mijn bestelling heb ontvangen en geen emails meer zal ontvangen van dit bedrijf.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Heeft op 15 april 2016 om 10:49 geantwoord

Hierbij geef ik u mijn bestelnummer 1602160516975574. Ik zie graag zsm uw oplossing tegemoet.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 juni 2016 om 21:43 geantwoord