Klacht: bestelling wordt verzonden naar niet juist adres

op 06 mei 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Voorafgaand aan het plaatsen van een bestelling op Zalando Lounge heb ik mijn afleveradres gewijzigd. Na het plaatsen van de order zie ik tot mijn verbazing mijn oude adres staan en is mijn wijziging niet meegenomen. Na een dubbel check in mijn accountgegevens zie ik wel mijn nieuwe adres staan.
Telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Zij verzekeren mij dat het adres gewijzigd kan worden als ik direct een mail stuur naar Services.
Twee dagen later ontvang ik een mail dat het adres niet gewijzigd kan worden. Er wordt mij geadviseerd Track en trace in de gaten te houden zonder opgaaf van reden.
Ik word nu terug geworpen op het vertrouwen voor de voor mij onbekende bewoners dat zij mijn zending weigeren en het wordt terug gestuurd naar Zalando. Want zonder papieren bevestiging van de koerier waarop staat “niet thuis” kan ik het adres niet wijzigen of uberhaubt ophalen.

Ik ben tevreden als er wordt meegedacht en wordt gehandeld naar het zoeken van een oplossing. En ook wat er gedaan wordt als ik mijn bestelling onverhoopt niet ga ontvangen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roos Honders