Klacht: Bestelling wordt niet geleverd, corona is de schuldige

op 13 mei 2020 over Grandado.com in de categorie Online Warenhuizen

Op op 29 maart 2020 een saturatiemeter besteld. Tot op heden niets geleverd gekregen. Uiteraard heb ik er begrip voor dat door de corona bestellingen iets langer kunnen duren. Op 2 mei 2020 maar eens contact gezocht met de vraag hoe het zit met de bestelling GRANNL1070181, wanneer ik de saturatiemeter kon verwachten. Hierop kreeg ik een reactie: ”We doen nu ons best om je vraag binnen 72 uur te beantwoorden.”
Enfin vandaag, 13 mei 2020, eindelijk een poging tot inhoudelijke reactie op de gestelde vraag: ”Wegens de enorme toename van online bestellingen door de corona crisis en het daaruit voortvloeiende e-mail verkeer, is het voor ons helaas momenteel onmogelijk om vragen over producten in behandeling te nemen. Wij hebben prioriteit moeten geven aan het beantwoorden van klanten die vragen hebben over een bestaande bestelling.
De verwachting is dat we over ongeveer 3 weken weer in staat zijn om vragen over producten te beantwoorden.”
Beide keren met de welgemeende excuses… Jaja!

Heb vandaag, 13 mei 2020, een reactie teruggestuurd dat ze de bestelling ongedaan mogen maken aangezien het product nog steeds niet geleverd is en verzocht het geld terug te storten op mijn rekening.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Grandado.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Grandado.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Remco Borger