Klacht: Bestelling wordt niet geleverd

op 13 mei 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Zalando,

Op woendag 3 mei heb ik online een bestelling geplaatst. Helaas kreeg ik op 7 mei een bericht dat er een fout zat in de voorraad waardoor er een artikel niet geleverd kan worden. Dit is een vervelend bericht, maar dit kan een keer gebeuren. Op 9 mei kreeg ik nogmaals een e-mail met het bericht dat de andere artikelen wel zijn verstuurd met hierbij een track & trace code.
Tot vandaag 13 mei staat er bij de track & trace de volgende melding: Zending is aangemeld, maar nog niet ontvangen door PostNL. Vandaag heb ik jullie opgebeld, omdat de vorige keer toen ik bij jullie bestelde had ik precies hetzelfde geval. Na telefonisch contact te hebben gehad werd mij verteld dat hoogst waarschijnlijk mijn bestelling niet meer geleverd wordt en het aankoopbedrag maandag aanstaande geretourneerd gaat worden en ik de bestelling opnieuw moet plaatsen. De vorige keer toen ik voor het eerst bestelde gaf dit dus ook veel problemen en wilde ik niet meer bestellen bij Zalando. Vorige week ontving ik een voucher van €20,00 korting op mijn volgende bestelling. Hierdoor heb ik het nogmaals geprobeerd bij jullie, maar helaas weer dezelfde ellende. Als ik maandag mijn geld geretourneerd krijg moet ik weer stappen ondernemen om de bestelling te plaatsen en krijg ik niet meer de korting die ik nu wel had op mijn bestelling. Mijn ervaring met Zalando is nu zeer slecht en zal ik zeker niet meer zo snel bij jullie bestellen.

bestelnummer 10206041056042.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sonnydoves