Klacht: Bestelling wordt niet geleverd

op 01 juni 2016 over Adidas in de categorie Sportmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2,5 week geleden een bestelling geplaatst via de online shop en direct betaald. Ik kreeg vervolgens een mail over de verwachte leveringsdatum. De bestelling werd niet bezorgd. De verwachte leveringsdatum is drie keer verzet, maar telkens geen bezorging. Ik he maild naar de klantenservice, maar ondanks dat op de site vermeld is dat ik binnen 24 uur een reactie krijg, heb ik nog niks gehoord. Via het telefoonnummer op de site krijg ik geen verbinding. Dze wordt na het bandje gewoon verbroken. Ik heb een whatsapp gestuurd maar krijg ook daar geen bericht van terug. Ik vraag mij af wat ik nu nig in hemelsnaam kan doen om mijn bestelling te ontvangen.

Bestelnummer is ANL01481112
Barbara

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik zsm mijn bestelling krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Barklacht