Klacht: Bestelling wasmachine

[email protected] op 10 oktober 2020 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Wij hadden een wasmachine besteld, deze werd bezorgd maar tijdens het naar boven sjouwen, hebben de bezorgers onze trap beschadigd en ook de muur. Ze wilden hun schoenen al niet vegen waardoor ook alles onder de modder zat. Toen we hier iets over zeiden, werden ze dreigend, smeren de wasmachine op de eerste verdieping en gingen vervolgens weg zonder pardon. Wij hebben gebeld Om de wasmachine te annuleren en laten ophalen omdat we geen vertrouwen meer hebben dat hij goed werkt. Eerst beloofden ze de volgende dag te komen, de dag erna kreeg ik een mail dat ze nog weer een dag later kwamen en die dag later kwamen ze met een volle vrachtwagen waar de wasmachine niet meer bij in paste. Ze hadden ook beloofd iets met onze klacht en schade te doen, maar tot heden hebben we niks gehoord. Het is te schandalig voor worden dat je als klant zo wordt behandeld!!

Een wasmachine die netjes naar zolder wordt gebracht en een vergoeding van de gemaakte schade.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Om deze klacht in behandeling te nemen, ontvangen wij graag een e-mail met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht. Wilt u dit mailen naar [email protected]? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:02 geantwoord

Bij deze willen wij u mededelen dat de klacht van klacht.nl wordt afgesloten en is afgerond.

Wij wensen u een fijne dag.

Webcare team Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]