Klacht: Bestelling verzonden, maar niets ontvangen

op 15 augustus 2017 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim een week geleden een spiegelkast besteld. Op mijn account staat dat mijn bestelling verzonden is, maar na ruim een week nog niets ontvangen. Bestelling is wel betaald. Verder krijg ik ook geen mail binnen met track and trace o.i.d. Zodat ik zeker weet dat mijn bestelling eraan komt.
Telefonisch is dit bedrijf niet te benaderen. Aantal malen geprobeerd maar tevergeefs. Ook via mail lukt het niet. Graag zou ik willen weten waar mijn bestelling blijft, waarom ik geen bericht krijg van verzending. En waarom het zo lang moet duren. Uiteindelijk heb ik er al wel voor betaald.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik een mail krijg met daarin vermeld wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. En uiteindelijk daadwerkelijk mijn bestelling in ontvangst kan nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Home24

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Home24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roosje1976