Klacht: Bestelling vermist

op 29 mei 2020 over Grandado.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In april een bestelling geplaatst met track en tracé code. Bestelling zou binnen 15 dagen geleverd worden. Dit was niet het geval. Via track en tracé code erachter gekomen dat mijn bestelling is vermist. Contact opgenomen met klantenservice die zei dat het klopte dat de bestelling is vermist. Bestelling zou binnen 5 dagen als nog geleverd worden. Dus niet! Weer mails gestuurd en er wordt niet gereageerd!

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn aankoopbedrag terug gestort krijgen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Grandado.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Grandado.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KSB