Klacht: bestelling vergrootglazen niet gekregen

op 25 juli 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Ik heb een aantal maanden geleden een bestelling geplaatst nl 2 vergrootglazen met een waarde samen 11 euro. Ik heb tot heden totaal niets ontvangen . Gelieve mijn geld dan terug te storten op mijn rekening.

Ik ben tevreden als u mijn geld terugstort. Ik heb lang genoeg gewacht.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 26 juli 2017 om 14:11 geantwoord

Beste mevrouw Poncelet,

Wat vervelend om te vernemen dat u uw bestelling nog niet geleverd heeft gekregen! Dit had dan inderdaad allang bezorgd moeten zijn..
Wij kunnen helaas niet achterhalen om welke bestelling het precies gaat, dus wij willen u vragen om het ordernummer (Beginnend met GD/GS/GB/GH of TA, gevolgd door 7 cijfers) te mailen naar: info@groupdeal.nl.
Naar aanleiding daarvan zullen wij inderdaad het probleem oplossen door ofwel het product na te zenden, of het aankoopbedrag op uw rekening terug te storten.

Alvast bedankt!

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Heeft op 26 juli 2017 om 15:27 geantwoord

Beste , Ik kan alleen het bewijs van betaling met bankkaart terugvinden aangaande deze aankoop . .....mails hiervan zijn er niet meer .
Dus ga 'k een bijlage-uittreksel sturen naar info@groupdeal.nl en hopelijk komt er dusdanig 'n oplossing .
M.v.g. en bedankt voor uw respons ,
Poncelet Frieda

Alle klachten die gemeld zijn door Frieda Poncelet