Klacht: Bestelling van nieuwe telefoon

op 06 oktober 2017 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Donderdag 28-9-2017 heb ik bij Phone House te Emmen een Apple 7 plus besteld .Hierbij werd aangegeven dat ik deze dinsdag 3 oktober kon komen afhalen. Dinsdag kreeg ik echter te horen dat de voor mij bestelde telefoon was doorverkocht aan een andere klant en men bood hiervoor excuus aan. Men zou direct een nieuwe telefoon voor mij bestellen en zou hierover direct teruggebeld worden,
Het is inmiddels vrijdagavond de 6e oktober en heb tot op heden niets meer vernomen, de naam van de verkoper die mij in deze te woord heeft gestaan is een zekere Davie..
Dat ik enorm teleurgesteld ben in Phone House moge duidelijk zijn.

Ik zou tevreden zijn als ik gebeld zou worden met de mededeling wanneer ik mijn telefoon kan gaan ophalen en een eventuele tegemoetkoming aangezien ik nu voor niets naar de winkel ben gegaan en ook parkeer geld kwijt ben wat voor niets is geweest maar dit geld natuurlijk ook voor mijn eigen tijd.

Een kleine korting op het geheel zal voldoening geven.

Hoor graag op korte termijn hoe dit positief kan aflopen.

J. Fial

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heer Jaap