Klacht: Bestelling van 17122019 nog steeds niet geleverd op 312020

gaston3 op 03 januari 2020 over Playmobil in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling geplaatst via webwinkel en onmiddellijk betaald via worldline e.e.a. op 17122019.
Al veel contact gehad via Public Relations NL per mail en via telefoon vanuit Mechelen (015 45 35 35). Eerst beweerde men dat het niet betaald was en dus niet kon geleverd worden.
Sinds 30122019 erkent Public Relations NL dat het wel degelijk betaald is, maar de levering is nog steeds niet gebeurd.
Dd 8 jan 2020 is dit uiteindelijk geleverd.

Gewenste Oplossing:

Levering!!!!
Bestelling was kerstcadeau voor kleinkinderen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Playmobil

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Playmobil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gaston3