Klacht: bestelling uberhaupt wordt verstuurd en zo ja, wanneer?

op 06 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 juni een bestelling geplaatst bij Zalando.

Ik heb Zalando daarom een mail gestuurd met de vraag wat nu de status is van mijn bestelling.

Dat iets een keer niet tijdig kan worden geleverd heb ik alle begrip voor, maar dat ik geen enkele reactie krijg (behalve de ontvangstbevestiging) op mijn mails met vragen over de bestelling

Ondertussen heb ik wel het bedrag allang betaald en ben ik in volledige onzekerheid of de bestelling uberhaupt wordt verstuurd en zo ja, wanneer? Ik heb zojuist geprobeerd de bestelling dan maar te annuleren via de app, maar ook is niet mogelijk!

Gewenste Oplossing:

Op dit moment niet meer tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tvardanega