Klacht: Bestelling trouwringen

op 01 februari 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

In de winkel in ‘s-Hertogenbosch gevraagd of trouwringen die via internet worden gbesteld kunnen worden geretourneerd, aangezien er wel trouwringen aanwezig waren in de winkel, maar niet de ring die wij wilden en de tweede ring via internet 9,95 kost. Antwoord was: ja, ruilen kan, mits niet gegraveerd. In de winkel maat op laten nemen. Daarna via internet de ringen besteld een maand en een dag voor ons trouwen, vanwege het tussendoor krijgen van een dood kind en daarmee samenhangende ziekenhuisbezoeken. De damesring blijkt in de verkeerde maat te zijn geleverd, dus veel te klein. Levertijd was 2 weken. Over 2 weken is de bruiloft. De winkel in ‘s-Hertogenbosch blijkt er niet meer te zijn. De winkel in Eindhoven die ik bel om te vragen of ik beide ringen moet retourneren, of alleen de verkeerde en of er een mogelijkheid is de nieuwe op tijd voor de bruiloft te ontvangen, zegt nooit trouwringen op voorraad te hebben en verwijst me naar het telefoonnummer van de webshop. De webshop vertelt mij dat trouwringen niet mogen worden geruild. Weg bijna 700 euro voor de damesring.

Retourneren en zo snel mogelijk een nieuwe ring in de goede maat.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 13 april 2016 om 09:57 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt opgedaan, namens Lucardi willen ik onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak.

Indien je de klacht doorstuurt naar info@lucardi.nl met daarin je gegevens, kunnen wij je klacht in behandeling nemen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webteam Lucardi

Reactie van de melder van de klacht natas76

8 maanden geleden - Beste Omruilen/retourneren niet mogelijk. Mail wisseling van 05-02-2016 geweest dat wij niets voor u konden betekenen omdat u de ring zelf hebt besteld. We kunnen geen oplossing aanbieden omdat het om een speciale bestelling gaat. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lucardi.nl

Alle klachten die gemeld zijn door natas76