Klacht: Bestelling te laat

op 04 oktober 2017 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op woensdag een bestelling gedaan met een grote waarde. Deze wilde ik laten leveren bij een UPS-punt.
De volgende dag krijg een mail in het frans?! Gebeld met Esprit; het UPS punt bestond niet meer. ( misschien handig om de site aan te passen?). Samen telefonisch een nieuw UPS uitgezocht, maar dan in de plaats waar ik werk. De medewerkster gaf zelf het UPS-punt aan.
De volgende dag weer een email. Het UPS-punt bestaat niet. Weer bellen. Het UPS-punt dat ik gisteren met Esprit had uitgezocht bestond ook niet?! Weer een nieuw punt uitgezocht. Dit was op vrijdag. Inmiddels wacht ik een week op mijn bestelling terwijl de website 1-3 dagen werkdagen aangeeft. Ik heb ze voor het weekend nodig. Weer Esprit gebeld: ze kunnen niets doen, want zij werkt bij de klantenservice en niet in het warehouse. Ik mag ook de bestelling annuleren en alles weer opnieuw bestellen en dan voor express verzending kiezen. Op de vraag of zij dat niet in het systeem kan omzetten, wordt aangegeven dat het niet kan. Ik heb voor 800 euro besteld. Ik ga dat niet een tweede keer doen.

Gewenste Oplossing:

Esprit moet zorgen dat de bestelling voor het weekend alsnog geleverd wordt. Desnoods met Express.
Daarbij moeten ze hun UPS-punten op de website op orde hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

Reactie van de melder van de klacht Ilona Reintjes

1 maand geleden - Order is door Esprit geannulleerd na 9 dagen. Of ik de bestelling nog een keer wil plaatsen en 800 euro betalen. Waarbij ik de eerder betaalde 800 euro pas over 5 dagen ontvang. Ik heb de kleding morgen nodig, dus helaas. Plus mis ik op dit moment 800 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilona Reintjes