Klacht: bestelling stokbrood

op 26 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag, laat het goede er maar af. Alles gisteren [zaterdag] in bestelling opgegeven, vandaag 12.00 uur ophalen van 2x wit en 2x bruinstokbrood, doch men had geen bruin stokbrood. Dit is nu al voor de derde keer dat het bij jullie niet goed gaat, 1 of 2 keer kan het wel eens mis gaan, wij zijn mensen die kunnen fouten maken en kan daar begrip voor op brengen, maar nu al voor de 3e keer. Het gaat niet om dat ik de 4 stokbroden [wit] gratis kan mee nemen maar jullie hebben toch de vers artikelen hoog in het vaandel staan als JUMBO product ? Ben maar naar AH gegaan en daar wel geslaagd.
Joop van Giessel
Tolbrugplein 1
4941 RJ Raamsdonksveer
Mob. 0653781477
Mail. j.van.@planet.nl

Gewenste Oplossing:

Dat het na nu veel beter mag gaan, hoop ik.
Advies, Het Personeel moeten meer betrokken worden bij het doen slagen van verkoop op jullie producten en de verantwoording kennen.
Overigens ben netjes en correct te woord gestaan en alles nog na gekeken of het er toch niet was, maar helaas niet.

Alle klachten die gemeld zijn door van Giessel