Klacht: bestelling op verkeerde adres geleverd

op 12 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bestelling is op oude adres geleverd en moet ik voor betalen. Ik heb al netjes mijn account aangepast en eerste bestelling kwam wel op mijn nieuwe adres…waarom is deze mis gegaan weet niet.

Gewenste Oplossing:

gegevens aanpassen en bestelling annuleren..betaalverzoek ook annuleren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 13 september 2018 om 15:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 13 september 2018 om 16:03 geantwoord

Dit is geen oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door NIP62