Klacht: Bestelling nooit ontvangen en het geld tot op heden nog niet terug gezien

op 27 november 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Eind mei heb ik twee jurkjes besteld bij Mode-Statements. Na twee keer een email te hebben ontvangen dat de leverdatum werd opgeschoven kreeg ik een derde mail met daarin de informatie dat beide jurkjes niet meer leverbaar waren. Dit was uiteindelijk ruim 2,5 maand verder. Er werd mij toen de oplossing geboden om een tegoed te krijgen zodat ik iets anders kon bestellen. Hier heb ik meteen op gereageerd dat ik daar niet mee akkoord ging en dat ik het geld terug gestort wil hebben. Daar hebben ze nog een paar keer op gereageerd met ”automatisch” gegenereerde mails.

Ik heb bijna 80 euro uitgegeven aan deze twee jurkjes, maar een vriendin van mij heeft precies dezelfde excuus mails gehad en heeft voor ruim 160 euro aan kleding besteld. Echt schandalig!

Het geld z.s.m. teruggestort krijgen en dat deze webshop sluit zodat andere mensen hier niet meer de dupe van kunnen worden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 30 november 2018 om 22:16 geantwoord

Beste Pascalle,

Wat vervelend om dit te horen. Helaas hebben wij een groot aantal pre-orders niet uitgeleverd gekregen en is de communicatie hierover niet goed verlopen. Het spijt ons oprecht dat je hier hinder van hebt ervaren.

Wij hebben de verkoop tijdelijk stil gelegd en zullen eerst zorg dragen voor al onze intern zaken. Uiteraard hoort jouw order hier en die van jouw vriendin ook bij!

Volgens onze gegevens is er inmiddels contact opgenomen met een oplossing. We hopen het hiermee alsnog netjes af te sluiten.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groeten,
Mode-Statements

www.mode-statements.com
info@mode-statements.com

Follow @ FB
Follow @ IG

BTW: NL856805579.B01
KvK: 67042104

Alle klachten die gemeld zijn door PascaleB