Klacht: Bestelling nooit ontvangen en geen geld terug

op 23 oktober 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Begin zomer een juipsuit besteld. Was een pre-order en zou in augustus geleverd worden. Kreeg in augustus een mail dat ze niet voldoende hadden en ik moest wachten op de volgende levering. Daarna kreeg ik een mail dat het product niet meer leverbaar was en een compensatie van 10 euro boven op het betaalde bedrag.Ik heb terug gemaild dat ik daar niet akkoord mee ging en mijn geld 34,99 euro terug wilde. Nooit reactie gehad. Wel mails dat ze het druk hadden en ik moest wachten op een reactie op me mail. Nog via de website een klacht ingediend. Maar tot op heden nog niks vernomen.

Als ik mijn geld terug op me rekening hebt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mode-Statements nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 30 november 2018 om 22:47 geantwoord