Klacht: Bestelling nooit ontvangen

op 11 september 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb een mini i8 2.4G draadloos toetsenbord touchpad toetsenbord mini lucht vliegen draadloos toetsenbord en muis besteld die op 31 juli 2016 is verzonden. Tot op heden (vandaag 5 september) nog niets ontvangen.

Ik wil het product ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

1 jaar geleden - Helaas kunnen wij uw gegevens niet ons systeem vinden. Geeft u ons svp uw bestelnummer dan zullen wij zsm reageren. mvrgr

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 11 september 2016 om 21:04 geantwoord

Beste Dylan Wolfaert,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. Maar vriendelijk verzoeken wij u het tweede pakket te weigeren indien het oorspronkelijke pakket later wordt afgeleverd door uw lokale postkantoor.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
www.miniinthebox.com