Klacht: Bestelling nooit ontvangen

op 22 augustus 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 dingen besteld bij koopjedeal maar dit is nooit geleverd. In 3 verschillende mails heb ik keer na keer aangegeven dat het pakketje niet is aangekomen. Zij laten zelfs in een mail zien dat het is bezorgd, maar ik heb werkelijk nooit wat mogen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Aardig mailcontact, heel vriendelijk alleen ik schiet er niets mee op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 22 augustus 2016 om 21:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Renske,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Volgens onze gegevens is uw bestelling afgeleverd op 17 augustus om 09:01.
De tracking gegevens kunt u inzien via de onderstaande link: https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/3SMOQ400655701/NL/1112WH

Tevens heb ik gezien dat mijn collega Dylan Cohen uw dossier in behandeling heeft genomen en een postonderzoek heeft gestart bij de vervoerder van het pakketje, aangezien de verzendgegevens aangeven dat het pakketje wel degelijk afgeleverd is.
Naar verwachting heeft mijn collega binnen 1-3 werkdagen uitsluitsel over uw bestelling.

Onze excuses voor het ongemak.

Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanager
Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Reactie van de melder van de klacht Renske77

7 maanden geleden - Hartelijk dank voor de snelle respons. Ik ben blijven aangeven dat we het werkelijk niet hebben ontvangen hoewel ik gewoon thuis was op woensdag 17 augustus. Nu is het dus mijn woord tegen dat van de bezorger. Hele vervelende situatie, dat vind ik zelf ook. Maar dit is toch heel raar?

Alle klachten die gemeld zijn door Renske77