Klacht: Bestelling nooit binnen gekomen

op 08 juli 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb op zaterdag 25 juni 2016 een bestelling geplaatst via de Zara online shop en het is nu al bijna 2 weken later en heb tot de dag van vandaag nog geen gehoord gehad. Natuurlijk een mail verzonden naar de klantenservice en op maandag 4 juli 2016 kreeg ik een mail terug met het volgende : Beste Sharon,

Bedankt voor het contact opnemen met Zara.com.

Wij hebben uw verzoek inmiddels naar de juiste afdeling gestuurd. Zij zullen dit verder in behandeling nemen. Zodra dat wij hierop een antwoord hebben gekregen zullen wij met u contact opnemen.

In geval van verdere vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of op het telefoonnummer 0800 020 16 58. U kunt ook een e-mail sturen naar contact.nl@zara.com.

Met vriendelijke groeten,

Ik heb gekozen voor de verzendmethode af halen in de winkel en gekozen voor de betaalmethode KLARNA en dat doe ik wel eens vaker en daar ging nooit wat mis mee. Nu moet ik het bedrag voor de 14e van deze maand betalen maar je kan wel begrijpen dat ik dat niet ga doen als ik niks binnen heb en geen gehoord krijg.

Ik ben natuurlijk pas tevreden wanneer ik mijn bestelling op kan halen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SharonKraag