Klacht: Bestelling nog steeds niet geleverd

op 23 februari 2018 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 16 januari een bestelling gedaan. Vanaf eind januari zou het artikel verstuurd worden, maar nog niks ontvangen. Meerdere mails gestuurd maar geen antwoord. Klantenservice gebeld, waar het antwoordapparaat laat weten dat wegens omstandigheden er geen contact kan worden opgenomen.
Nu op internet gezocht, blijken ze failliet te zijn!
Waarom wordt dat niet gecommuniceerd naar de klant en nog erger,… waarom kan er nog steeds besteld worden via bakker.com?!
Een faillissement is natuurlijk vreselijk maar er moet wel transpsrantie zijn naar je klanten toe.

Gewenste Oplossing:

Mij alsnog het artikel leveren of mijn geld terug en de website sluiten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bakker hillegom

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bakker hillegom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nickyvb