Klacht: Bestelling nog niet verzonden

Ik deed een bestelling op 15-8, het is nu 17-8..ze hebben de bestelling opgesplitst, een deel vandaag ontvangen met DHL, was oké, maar deel 2 zou volgens de website 18-8 bij mij zijn. Nu krijg ik bij de tracking de melding: Zending is aangekondigd / bpost heeft de informatie ontvangen..dat betekent dus dat ze het pakket nog niet hebben afgeleverd bij Bpost. Dus morgen hoef ik nergens op te rekenen. Zag op internet dat mister auto al heel veel klachten hierover heeft gehad en dat het nog wel eens lang kan gaan duren.
Raar dat ze volgens de site wel alles op voorraad hebben, maar niet alles versturen. Ik heb nix aan de spullen die ik ontvangen heb, als ik de andere helft niet heb…moet alles in 1x vervangen dus…
Vraag me af wanneer ik de andere spullen krijg, en vind dat ze dat bij bestelling duidelijk moeten aangeven hoelang het duurt voor je t ontvangt..als ik dit had geweten was ik wel ergens anders gaan bestellen, mijn auto moet zo snel mogelijk gemaakt worden.

Als ik morgen mijn bestelling kan ontvangen, of als mij van te voren duidelijk gezegd wordt wanneer ik mijn pakket ontvang.

Alle klachten die gemeld zijn door Aartstaart