Klacht: bestelling nog niet ontvang?!

op 29 januari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 29 januari 2014 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben iedereen op 9 januari een rectificatie per e-mail gestuurd. Hierin stond dat de leverancier de kwaliteit van de SD kaarten niet kon waarborgen en daarom is besloten om de hele deal te annuleren.

Op 8 januari is uw aankoopbedrag teruggestort. Dit bedrag zou inmiddels zichtbaar moeten zijn op uw rekening of creditcard.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mb_mimi