Klacht: Bestelling Niet Ontvangen/Geld Kwijt

op 13 januari 2014 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb laatst een bestelling gedaan en heb mijn bestelling niet ontvangen. Dus ik ben mijn geld kwijt. Ik krijg niet eens een bevestigingsmail ofsoo. Ik kan zelfs niet meer inloggen. Dus KOOP NOOIT WAT OP MANGO.COM. DE KLANTENSERVICE BELLEN €2,76 PER MINUUT. AMEHOELA, JE TELEFOONREKENING SUPER HOOG. IK WIL HET LIEFT EEN STER ZETTEN MAAR DAT IS BLIJKBAAR NIET MOGELIJK.

Gewenste Oplossing:

MIJN BESTELLING ONTVANGEN OF HET LIEFST GELD TERUG

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BOZEKLANT2014