Klacht: Bestelling niet ontvangen, zalando wenst wel betaling

Brahim_86 op 13 juli 2018 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7-6-2018 een bestelling geplaatst en deze niet ontvangen, volgens Zalando wel. Na diverse mailen telefonisch en per e-mail contact te hebben gehad krijg ik te horen dat zij niks kunnen doen en het bedrag gewoon zal moeten betalen. Ik heb aangegeven niet te betalen voor spullen die ik niet heb ontvangen, inmiddels 2e aanmaning ontvangen en dreigen ze met incassobureau.

Gewenste Oplossing:

Normaal gesproken zou ik de producten alsnog willen ontvangen, aangezien ik zo ontevreden ben over Zalando wil ik deze niet meer. Zij zullen de openstaande rekening dus ongedaan dienen te maken aangezien ik niets heb ontvangen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door