Klacht: Bestelling niet ontvangen, huisnummer verkeerd ingegeven

op 18 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Bedankt voor je reactie aan Zalando!

Ik heb een bestelling gedaan, maar heb de verkeerde huisnummer ingegeven. Ik heb het een paar dagen later aangegeven. Ze vragen aan mij in hun eerste mail om naar het adres te gaan en het pakketje te gaan ophalen. Wat ik ook gedaan heb, maar niemand was aanwezig. Ik heb terug een mail gestuurd en laten weten dat ik geweest ben. Maar heb ook erop vermeld dat die van Bpost het had moet controleren met de andere gegevens die op de doos staan. En dat zij het verder maar moeten regelen. Ik krijg dit als antwoord:

je geeft aan dat je naar het opgegeven adres bent geweest om jouw bestelling 11003019049292 op te halen, maar er was op dat moment niemand aanwezig.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het juiste adres te noteren bij het plaatsen van jouw bestelling. bpost heeft de bestelling op het juiste adres afgeleverd en heeft aan zijn plicht voldaan.

Je kunt de bestelling ophalen op het door jou opgegeven adres.

Worden alle klanten zo behandeld wanneer er iets misgaat? Ik vind het niet gepast dat ik zo een mail gestuurd krijg. Ik ben terug geweest voor mijn pakketje te gaan ophalen, weer niemand thuis. Volgens mij zijn ze op vakantie want de rolluiken waren zowel eergisteren als gisteren naar beneden. Ik kan niet steeds terug gaan en voor een gesloten deur staan.

Ik zou tevreden zijn als Zalando voor een oplossing zorgt, zoals een brief te sturen naar het adres en vragen om het pakketje terug te sturen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ben Allouch