Klacht: Bestelling niet ontvangen, geen reactie als ik naar klantendienst bel

op 05 juli 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb iets besteld bij Groupdeal dat ten laatste op 17 juni ging verstuurd worden. Ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik heb al 2 mails gestuurd naar het info-e-mailadres en naar de klantendienst gebeld. Bij de klantendienst blijf je steeds horen ‘nog 1 minuut wachttid’.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik iets hoor van Groupdeal en mijn bestelling heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 05 juli 2016 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Sarens,

Wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen, deze zou al bezorgd moeten zijn. Vermoedelijk is er iets mis gegaan met de verzending.

Wij kunnen de leverancier verzoeken uw bestelling nogmaals te verzenden (een nazending kan tot maximaal 10 dagen duren) of overgaan tot creditering van uw aankoopbedrag.

Wanneer u voor een nieuwe zending kiest, ontvangen wij graag uw adresgegevens. Wilt u dit doorgeven per email: info@groupdeal.nl

Wij proberen uw emails binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Graag vernemen wij van u welke optie uw voorkeur heeft.

Met vriendelijke groeten,
GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door Nina Sarens