Klacht: bestelling niet ontvangen

op 01 december 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Vanaf 19 oktober j.l. wacht ik al op mijn bestelling. Er was brand bij het magazijn , de levering zou via een ander filiaal verzonden worden en nog steeds heb ik niets ontvangen. Het betreft BESTELLING 202991165 (geplaatst op 19 oktober 2018 09:56:20 CEST)
After-pay zit wel achter me aan dat ik moet betalen en brengt zelfs € 9.50 adm.kosten in rekening. Ik wil deze bestelling dus per direct annuleren.

als de gemaakte afspraken worden nagekomen en after-pay ook wordt ingelicht.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 16 april 2019 om 20:11 geantwoord

Beste Marijke Pinxteren van,

Allereerst excuses voor de late reactie.

Wat vervelend om te vernemen dat u de bestelling destijds niet heeft ontvangen.

Ik heb uw case nader bekeken en ik zie dat de bestelling is geannuleerd en het volledige bedrag is gecrediteerd.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Roos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door marijkevanpinxteren@kpnmail.nl