Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 14 juli 2018 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

İk heb op 8 juli 2018 bestelling geplaatst en dit netjes betaald. İn de mail die ik van perry sport heb gekregen stond dat die binnen 5 werkdagen bezorgd zou worden, waar ik ook voor heb betaald( bezorgkosten). İk heb geen track nummer ontvangen, kon mijn bestelling ook niet volgen. İk heb ze hierover gemaild geen antwoord erop gekregen, wat ook erg slecht is. Ze moeten klanten serieus nemen, en minstens antwoorden op je mail.

Gewenste Oplossing:

İk wil mijn bestelling snel of mijn geld!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 25 september 2018 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nihat Ozmerd