Klacht: bestelling niet ontvangen

op 23 november 2017 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Reactie van de melder van de klacht Claudy Van Cauwenbergh

10 maanden geleden - Ik vind het niet ok dat de bestelling die reeds betaald is nog niet besteld is

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 14 februari 2018 om 16:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van Cauwenbergh,
Onze excuses voor het late antwoord via klacht.nl .
Wij hebben het even nagezocht en merken dat uw bestelling met wat vertraging opgestuurd werd maar ondertussen wel (volgens onze gegevens) bij u geleverd werd.
Wij gaan dus uw dossier afsluiten en bieden u graag nogmaals onze excuses aan.
Aarzel niet om ons te contacteren indien u nog vragen heeft.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team

Alle klachten die gemeld zijn door Claudy Van Cauwenbergh